CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 1, 2011

suara hati SEDIH -,-

SEDIH ??
that feeling is hurt for everyone. .but, sometime we need to sacrifice our happiness for other's happiness. .
now, i've faced it. .

sampai perasaa tuh buat iera TAK RASA ape2 pun dah. .kebas. .nothing~
iera fikir,tak ape lah. .
asal nak tengok kau bahagia,senyum. .biar aku yang simpan dalam hati. .biar aku pendam semua perasaan niey. .


iera dah terbiasa untuk melaluinyer dulu. .sampai sekarang. .even in my new live now !
maybe. .iera memang ditakdirkan untuk menghadapi semua niey. .
iera redha~
sebab Allah sedang menguji iera. .

and from that, i knew something about myself. .
iera tahu kenapa iera tak dikurniakan 'that STATUS' dalam family iera. .
terima kasih Allah. .
akhirnyer ,iera dapat jawapan yang dah lama iera cari2 selama niey. .
:)

iera memang kuat jealous ! =,=

tapi iera takkan tunjukkan kat orang yang iera jealous. .unless,orang yang betul2 iera nak bagitahu and iera percaya dia.

kau tahu tak, kau cakap macam tuh kat aku, kau buat aku rasa SAKIT HATI ?? kau tahu aku macam mana kan. .kau selalu cakap, tapi kau macam tak kenal aku pun?? it's too hurt and hard for me, dear .
aku memang tak boleh nak menangis depan kau ! aku tahan dan tahan. .akhirnyer, aku yang makan hati sorang. .susah aku nak bagitahu orang macam mana aku rasa peritnyer,sakitnyer. .Allah swt je yang tahu. .mungkin aku bukan orang yang kau nak kenal. .but,appreciate me,please?? even sikit. .tak banyak pun aku mintak. .even for a second. .tak lama pun aku mintak. .aku tak tahu macam mana aku boleh sayang kat kau. .ye,memang aku sayang kau. .Allah bagi anugerah tuh kat aku sekarang. .aku terima,walaupun susah tuk aku terima dan tempuh. .on that moment, mata aku mendengar je apa yang kau cakap,tapi mata hati aku menangis di dalam. .sakit sangat ! walaupun kau nampak aku ignore kau,kau sakit hati kan?lagi sakit hati aku sekarang. .walaupun ignore aku tuh makan dalam buat kau,tapi aku nak kau ada dengan aku masa tuh. .hati aku selalu cakap,jangan tinggalkan aku, boleh? tapi. .macam kau akan tinggalkan aku nanti. .perangai aku memang 'menyentap'kan orang,tapi aku takkan macam tuh kalau tak ada sebab nyer. .kau buat aku sentap,okeyh ! but,sometime kau buat aku happy jugk. .sebab memang aku perlukan kau kut dalam hidup aku sekarang. .aku selalu fikir,sanggup ke aku tempuh semua dugaan niey dengan masalah hati aku yang timbul berpunca daripada kau?sanggup ke aku ,weyhh? argghhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!???? maybe aku tak layak untuk "that STATUS" tuh. .i dont deserve it to be in your life.




dengar sudah suara hati iera? i mean it. .
truly. .
memang suara hati iera. .sampai mengalirkan air mata iera niey. .
only because of you. .
iera tak tahu nak cakap macam mana. .
iera tak tahu nak sampaikan kat DIA macam mana. .
iera tak rasa dia akan baca entry niey. .
iera tak penting dalam hidup dia. .
kalau pun dulu pernah, terima kasih sangat2. .dan iera rindu sangat DIA yang dulu. .iera rindu yang dulu. .not now. . 
hmmm. . . 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2011/03/tutorial-nak-ringankan-blog-cepatkan.html#ixzz2Bgwfuaaa