CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 1, 2012

disappointed

ya Allah . Kau uji aku dengan banyak perkara .
aku redha . aku terima .
aku yakin semua niey ada hikmahnya .
sesungguhnye Kau maha penyayang .


aku kena kuatkan hati dan diri .
tabahkan hati .
 tapi, perasaan kecewa , down semua tuh .
tipulah kalau tak ada , ya Allah .


aku sangat memerlukan sokongan .
Kau kuatkan lah hati ini .
Kau lindungilah aku ya Allah .


rasa kecewa sangat dengan diri ini .
rasa seperti tiada gunanya aku di dunia niey .
aku tak nak kecewakan hati orang2 yang aku sayang .


aku sayang mama .
aku sayang ayah .
aku sayang semua orang kat sekeliling aku .


aku tak nak kecewakan mereka .


ya Allah , Kau bantulah aku .
:)



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2011/03/tutorial-nak-ringankan-blog-cepatkan.html#ixzz2Bgwfuaaa