CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 14, 2013

sakitnya

malam nih buka sesiapa yang temankan aku .
malam nih air mata yang menemani diri ini .
betapa sakitnya, betapa tahannya aku tahan .. aku tahu aku akan kalah dengan penyembunyian nih .
lukanya hati bila orang sakitkan hati kita .
sakitnya hanya aku yang rasa .

tak ada siapa tahu , tak ada siapa pun tahu kenapa dan apa .
selagi aku mampu untuk terus bertahan, aku akan tahan .
selagi aku mampu sembunyikan keperitan yang aku rasa sekarang nih, aku akan tahan .

sakitnya .. sakit sangat .

orang yang kita sangka tak akan cakap sekasar itu pada kita, dan kita silap tentang itu .
kerana satu benda yang kecil tapi dibesarkan .

aku kecewa sangat .

sekiranya air mata nih dapat melegakan , keluarlah sebanyak semampu mata nih .

ya Allah, Kau kuatkan hati dan semangat aku di sini ..
kuatkanlah aku ..


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2011/03/tutorial-nak-ringankan-blog-cepatkan.html#ixzz2Bgwfuaaa