CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 2, 2011

saya menangis lagi T.T

iera nak cakap. .
perasaan iera cepat tersentuh. .kalau dengar lagu niey. .
boleh je kut nak mengalirkan air mata niey. .
lagu niey memang 100% untuk apa yang iera rasa sekarang kepada seorang lelaki. .
iera kecewa. .iera menangis lagi untuk sekalian kalinyer. .
dah lama iera tak menangis seperti itu. .
iera mengharapkan dia lelaki yang terakhir dalam hidup iera. .
tapi. .TIDAK. .
iera sayang dia kut dulu sangat2. .but now,i dont know. .
iera tak boleh nak benci dia. .and if iera nak sayang dia pun sekarang. .
dia bukan siapa2 dalam hidup iera. .
dia dah larikan diri dari hidup iera. .
iera tak pernah halau dia. .
tapi dia yang lari. .
hmm . .
iera sakit hati kerana dia. .
iera menangis kerana dia. .
iera terluka kerana dia. .
yang lakukan niey semua adalah lelaki. .
and. .sampai sekarang. .iera belum jumpa pengganti dia. .
and. .iera tak rasa nak cari. .perasaan iera zero sekarang. .
walaupun ada lelaki yang dah mula ketuk hati ini,iera belum buka kan lagi. .
iera tak tahu kenapa susah sangat nak buka kan hati niey. .
hmm. .
bila iera terkenang segala kenangan iera dengan dia. .mesti iera banjir. .
aigoo~
sampai ke kelas pun. .iera ingat kat dia, ,
ya Allah.
kalau dia ditakdirkan jodoh ku di muka bumi ini. .Kau bukakan lah hatiku untuk dia. .dan kalau dia ditakdirkan tak ada rezeki untuk hidup bersamaku. .Kau tutupkan lah hatiku ini untuk dirinya. .

amin. .

lagu dia apa eak?
Menangis Lagi by Fina AF

video

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2011/03/tutorial-nak-ringankan-blog-cepatkan.html#ixzz2Bgwfuaaa